• ساعت : ۱۲:۳۹
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۵/۲۴ 
در آستانه 26 مردادماه، سالروز بازگشت آزادگان به كشورانجام شد؛ تجلیل از همكاران آزاده شركت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی
مراسم تجلیل از همکاران آزاده شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در محل سالن جلسات این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در آستانه فرارسیدن 26 مردادماه، سالروز بازگشت سرافرازانه آزادگان به میهن طی مراسمی با حضور مهندس طاهر کیامهر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی از آزادگان سرافراز دفاع مقدس که همکار شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی هستند تجلیل شد.
در ابتدای این مراسم مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ضمن یادآوری و تقدیر از مجاهدت، صبر و شکیبائی آزادگان سرافراز، فرارسیدن 26 مردادماه را تبریک گفت و عنوان کرد: 26 مرداد ماه روز افتخارآفرین و خاطره انگیز در تاریخ ایران اسلامی است که هرگز از اذهان مردم پاک نمی شود و قطعا امروز هرچه داریم به برکت خون شهدا، ایثارگران و آزادگان است که با تحمل سالها سختی و شکنجه دشمن، عزت و اقتدار را برای مردم و کشور به ارمغان آوردند .
کیامهر همچنین ادامه داد: حفظ شأن، منزلت و حرمت آزادگان وظیفه تک تک ما است و امروز از دیدار با آزادگان عزیز که حق بزرگی به گردن ما دارند بسیار خرسندم و ما در مجموعه شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی مفتخریم که در میان شرکت های توزیع سراسر کشور یکی از شرکت هایی هستیم که بیشترین تعداد همکاران آزاده و ایثارگر را در جمع همکاران خود داریم؛ همه ما وظیفه داریم به عنوان  خادمان  خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران همواره در خدمات آنان باشیم.
در این مراسم مشاور مدیر عامل در امور ایثارگران نیز با ارائه گزارشی از عملکرد حوزه امور ایثارگران و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و ذکر خاطراتی از این دوران خواستار تسریع در رسیدگی به نیاز ها و درخواست های ایثارگران شرکت شد.
در این دیدار صمیمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی پای صحبت‌ها و خاطرات آزادگان سرافزار شرکت نشست و هریک از آن ها در خواست ها و مسائل خود را مطرح نمودند.
لازم بذکر است در پایان این مراسم با اهدای لوح و هدایایی از همکاران آزاده شرکت توزیع نیروی برق استان تجلیل شد

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0