شرکت توزیع نیروی برق استان آذربایجان غربی در راستای انجام ماموریت سازمانی خود تلاش می کند با برنامه محوری، نگاه سیستمی، پشتوانه آزمایشی و توان کارشناسی خدمات باکيفيتي را به طرز شايسته و در چارچوب وظايف قانوني خود به مخاطبين ارائه نمايد. چشم انداز سازماني ما آن است که  همواره بعنوان يکي از بهترين سازمان ها در خدمت رساني نزد مردم شناخته شويم. ارائه خدمات علمي، دقيق، کارشناسي، به روز و صادقانه در چارچوب نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در صدر ارزش هاي سازماني ما قرار دارد.

     هر سازمانی در راستای تحقق اهداف، اجرای ماموریت ها و ارائه خدمت به مردم نیازمند توجه تام مخاطبان خود می باشد. بدیهی است بدون توجه مردم و بدون دریافت بازخوردهای حاصل تعاملات دوسويه، انتخاب راهبرد هاي ارائه خدمت، سخت و ناممکن مي گردد. به بيان ديگر ارائه خدمت به نحو شايسته زماني امکانپذير است که مخاطب، ميزان رضايتمندي خود را از دريافت خدمات اعلام، تعامل و مشارکت خود را کامل نمايد. سازماني در ارائه خدمت موفق تر است که بتواند نظرات، پيشنهادات و انتقادات مخاطبين خود را دريافت و بر اساس آن راهبردهاي مناسب جلب رضايت را در چهارچوب قانون اتخاذ نمايد.

    در این راستا و به منظور جلب مشارکت های مردمی شرکت توزیع نیروی برق استان آذربایجان غربی برخود لازم می داند نظرات، پیشنهادات و انتقادات آحاد مردم بویژه از سوی نخبگان، متخصصین، صاحب نظران، مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرائي عمومي را گردآوري و راهبردهاي منتج به افزايش کيفيت خدمات را تدوين نمايد. این شرکت تعامل و تبادل اطلاعات با آحاد مردم و دستگاه هاي اجرائي را در سرلوحه کار خود قرار داده است.

    کاربران گرامی  می توانند دیدگاه­ های خود را بر روی مطالب سایت بیان نمایند. کافی است در انتهای مطالب هر بخش در قسمت امتیاز دهی و نظرات ، مطلب خود را بیان کنند. همچنین  شما می توانید از طریق منوی تماس با ما، صفحه نظرسنجی، صفحه انتقادات و پیشنهادات و صفحه سوالات متداول، ما را از سوالات،  نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود آگاه سازید.

    دریافت بیانیه راهبرد مشارکت مصوب شرکت توانیر


    6.1.10.0
    گروه دورانV6.1.10.0