• ساعت : ۰۶:۲۴
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۵/۱۳ 
باحضور مدیر عامل شركت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی؛ مراسم تجلیل از خادمان اربعین شركت توزیع نیروی برق استان برگزار شد
مراسم تجلیل از خادمان اجتماع عظیم پیاده‌روی اربعین حسینی به جهت فعالیت و تلاش کارکنان شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در برق رسانی و خدمت رسانی به مواکب و پایانه مرزی تمرچین در اربعین حسینی سال گذشته با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران نواحی تابعه این شرکت در سالن آمفی تئاتر شهید رخشاء برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در مراسمی با حضور مهندس طاهر کیامهر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، معاونین و جمعی از مدیران نواحی تابعه از عوامل خدمت رسان در اربعین سال گذشته تجلیل شد.
در ابتدای این مراسم مهندس طاهر کیامهر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ضمن عرض تسلیت شهادت مجاهد بزرگ اسماعیل هنیه، عنوان کرد: شهادت مجاهد نستوه اسماعیل هنیه سند دیگری بر اثبات خوی  وحشی گری و خونخواری رژیم غاصب صهیونیستی است که در چند ماه اخیر شدیدترین بمباران ها و جنایت ها را علیه مردم مظلوم و بی دفاع غزه اعمال کرده اند.
وی ادامه داد: تاریخ مدام در حال تکرار است و همواره در سراسر تاریخ بشریت یک جبهه حق و جبهه دیگر باطل در حال مبارزه بوده و امروز در عصر حاضر تقابل این 2 جبهه در جنگ های وحشیانه و ناعادلانه رژیم کودک کش اسرائیل علیه غزه و فلسطین قابل درک است و باید با همه توان طرف جبهه حق که همان مردم مظلوم غزه و فلسطین باشیم.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی همچنین در تشریح جزئیات عملکردی این شرکت در اربعین سال گذشته عنوان کرد: توفیق خدمت رسانی به زوار ابا عبدالله در مرز تمرچین پیرانشهر افتخار بزرگی است که طی چند سال اخیر نصیب مجموعه صنعت برق استان شده است و این شرکت با اعزام نیروهای عملیاتی به همراه تجهیزات فنی در حد توان  به برگزاری باشکوه این مراسم و خدمت به زائرانی که از مرز تمرچین برای زیارت مشرف می شوند؛ کمک می کنند.
کیامهر ضمن قدردانی از همکاران شاغل شرکت توزیع نیروی برق استان که به عنوان خادمان اربعین در این مرز تمرچین حضور داشتند، بیان کرد: همه همکارانی که در خدمات رسانی و برق رسانی به موکب های اربعین و پایانه مرزی تمرچین حضور داشتند با جان و دل پای کار بودند و خوشبختانه با تلاش و زحمات شما عزیزان اقدامات کم نظیری صورت گرفت که ایجاد و احداث 3 کیلومتر روشنایی در عرض 3 روز و تنها با 3 نفر از جمله اقداماتی بود که در سطح کشور بی نظیر بود؛ قطعا این مهم محقق نمی شد مگر با عشق و ارادتی که همکاران به امام حسین (ع) داشتند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: خوشبختانه شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی تمامی ماموریت هایی که از سوی ستاد اربعین برای خدمت رسانی هر چه بهتر به زوار اربعین به عهده شرکت گذاشته شده بود با سرعت و کیفیت انجام داد که امیدواریم ارعین امسال نیز توفیق خدمت رسانی به زائران اربعین را داشته باشیم.
 در ادامه این مراسم ابراهیم عقابی معاون فروش و خدمات مشترکین و مسئول ستاد اربعین شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ضمن عرض تسلیت ایام و شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس، گزارشی از اقدامات این شرکت در اربعین سال گذشته ارائه کرد.
مسئول ستاد اربعین شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اشاره کرد: ساخت پنلهای شارژ موبایل، استقرار دیزل ژنراتور، احداث برج نوری استادیومی، تهیه و نصب چراغ ال ای دی جهت تامین برق روشنایی موکب ها و پارکینگ، کابل کشی، تهیه و نصب 14 پست هوایی تنها بخشی از اقداماتی است که در راستای خدمات رسانی به زوار اربعین داخلی و خارجی که پایانه مرزی تمرچین را برای پیاده روی انتخاب کرده اند، انجام شده است.
گفتنی است نوحه خوانی و مداحی، تجلیل از همکاران ستادی، برق ارومیه و سایر نواحی که به عنوان خادمان اربعین حضور داشتند از دیگر برنامه هایی است که در حاشیه این مراسم برگزار شد.

 

امتیاز :  ۴/۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0