• ساعت : ۰۶:۲۶
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۵/۱۷ 
به مناسبت فرارسیدن هفدهم مردادماه و روز خبرنگار؛ پیام تبریك مدیرعامل شركت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی
مهندس طاهر کیامهر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در پیامی فرارسیدن هفدهم مردادماه" روز خبرنگار" را به تمامی خبرنگاران، اهالی رسانه و فعالان خبری استان آذربایجان غربی تبریک گفت.

مهندس طاهر کیامهر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در پیامی فرارسیدن هفدهم مردادماه" روز خبرنگار" را به تمامی خبرنگاران، اهالی رسانه و فعالان خبری استان آذربایجان غربی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در متن پیام صادره از سوی مهندس کیامهر آمده است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
نَ وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ
قسم خوردن خداوند بر" قلم " و هر آنچه قلم می نگارد و نامگذاری یک سوره به نام " قلم" نشان از ارزش والای نوشتن و نگارش دارد . خبرنگاران همواره به واسطه رسالتی که به عهده دارند و با مسئولیت و تعهد خالصانه خود به عنوان وجدان بیدار و ذهن آگاه جامعه ، تاریخ ساز بوده و هستند.
بی تردید سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش‌های شبانه روزی خبرنگاران و اهالی رسانه می باشد که علی رغم دشواری ها و سختی های این شغل، عاشقانه در راستای آگاهی بخشی و بهبود شرایط جامعه فعالیت می کنند.   
17 مرداد ماه که به یاد و نام خبرنگار شهید محمود صارمی به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است روز حقیقت نگارانی است که همواره با حق گویی و عدالت جویی پیشگام عرصه ی آگاهی و اطلاع رسانی‌ هستند.
اینجانب به عنوان یکی از خادمین مردم و به نمایندگی از خانواده بزرگ صنعت برق، مراتب تقدیر و سپاس خالصانه خود را از تلاش خستگی ناپذیر خبرنگاران به ویژه خبرنگاران حوزه صنعت برق که همواره در انعکاس رخدادهای مرتبط با صنعت برق در طول سال علی الخصوص در ایام پیک بار تابستان و گذر موفق از آن نقش کلیدی و تاثیر گذار دارند قدردانی می نمایم و فرصت را مغتنم شمرده و فرارسیدن  17 مرداد ماه روز پاسداشت قلم و آگاهی را محضر تمامی خبرنگاران، نویسندگان، روزنامه نگاران و صاحبان اندیشه و قلم در عرصه اطلاع رسانی استان آذربایجان غربی تبریک و تهنیت عرض مینمایم؛ بی تردید، بدون مساعدت، همفکری و هم اندیشی فعالان عرصه رسانه اعم از مدیران مسؤول، سردبیران، خبرنگاران و نویسندگان، اهداف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در ارائه هرچه بهتر خدمات به مردم، قابل دستیابی نخواهد بود.
طاهر کیامهر
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی

 

امتیاز :  ۵/۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0