به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی مهندس طاهر کیامهر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان در ابتدای این نشست ضمن تشریح برنامه های پیک بار تابستان 1404 به تبیین اهم اقدامات شرکت در زمینه خدماترسانی، توسعه زیرساختها، و برنامههای در دست اجرا برای عبور از پیک بار تابستان پیش رو پرداخت و گفت: 36 اقدام عملیاتی مدیریت مصرف برای گذر از پیک بار تابستان امسال توسط توانیر تدوین و ابلاغ شده که امیدواریم با همراهی و مشارکت حداکثری اصحاب رسانه همه این اقدامات به بهترین شکل در استان نیز اجرایی شود.
وی همچنین بر اهمیت نقش رسانهها در ارتقای آگاهی عمومی، فرهنگسازی مدیریت مصرف اشاره کرد و افزود: رسانهها بهعنوان پل ارتباطی میان سازمانها و مردم، نقش بیبدیلی در انتقال پیامها، ارتقای آگاهی عمومی و اصلاح الگوی مصرف ایفا میکنند که با توجه به شرایط کشور در زمینه انرژی؛ امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند همکاری، نقد سازنده و انعکاس دقیق فعالیتها از سوی اصحاب رسانه هستیم.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی همچنین هدف از برگزاری این نشست را تقویت تعامل میان شرکت توزیع و رسانهها، بهرهمندی از دیدگاهها و تجربیات اصحاب رسانه، و همافزایی در مسیر فرهنگسازی مدیریت مصرف برق، بهویژه در آستانه پیک بار تابستان دانست و تصریح کرد: ما به تعامل دوسویه با رسانهها باور داریم و امیدواریم با بهرهمندی از ایدهها و خلاقیت خبرنگاران، گامهای مؤثری در جهت افزایش مشارکت مردم در مدیریت مصرف انرژی و اجرای کامل پویش سراسری هشتگ 25 درجه برداریم.
وی اضافه کرد: پویش سراسری هشتگ 25 درجه عنوان پویش صنعت برق کشور برای تابستان 1404 می باشد که با توجه به وارد مدار شدن وسایل سرمایشی در برخی از استان ها و آغاز روند افزایش مصرف برق در کشور تمام مشترکین حوزه های مختلف با پیوستن به این پویش باید کولرهای خود را بر روی دما 25 درجه تنظیم و از هدر رفت برق، این سرمایه ملی خودداری کنند.
گفتنی است در پایان این نشست، جمعی از خبرنگاران حاضر به بیان دیدگاهها، تجربیات، دغدغهها و پیشنهادهای خود در زمینه بهبود ارتباط رسانهای، تسهیل دسترسی به اطلاعات و تقویت ارتباط میان شرکت و افکار عمومی پرداختند.