شرکت توزیع نیروی برق  آذربایجان غربی
شعار سال
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
در نخستین جلسه بهبود بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق در سال 1403 مطرح شد؛ هوشمندسازی و کنترل پذیری 100 درصدی مشترکین کشاورزی آذربایجان غربی

نخستین جلسه بهبود بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران ستادی و مدیران نواحی تابعه شرکت؛ با هدف تشریح اهداف و چشم انداز یکساله در محل سالن جلسات این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی صبح امروز نخستین جلسه کمیته بهبود بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان برگزار شد و ضمن ارائه گزارش عملکرد سال گذشته توسط مدیران و معاونت‌ها؛ اهداف و چشم اندازهای شرکت برای سال 1403 بیان شد.

مهندس طاهر کیامهر در ابتدای این جلسه ضمن تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران؛ از خدمات و زحمات یکساله مدیران و همکاران ستادی تقدیر و تشکر نموده و با بیان اینکه سال گذشته سالی پر تلاش و نتیجه بخشی برای شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی بود؛ ابراز امیدواری کرد: امیدوارم با همکاری و همفکری تمامی همکاران به اهداف شرکت در سال 1403 نیز دست یابیم.

وی تصریح کرد: شناسایی نقاط ضعف و قوت عملکرد سال گذشته مهم ترین امری است که جهت تعیین نقشه راه برای سال پیش رو باید مورد توجه تمامی مدیران قرار گیرد و ضمن تداوم و تقویت نقاط قوت جهت رفع نقاط ضعف باید اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ضمن قدردانی از زحمات مجموعه صنعت برق استان، به پیش رو بودن ایام پیک‌بار اشاره و بر ضرورت آمادگی شرکت برای اجرای برنامه های پیک تاکید کرد و گفت: کنترل پذیری و هوشمندسازی کنتورهای مشترکین یکی از اقداماتی است که در گذر موفق از پیک بسیار موثر می باشد که خوشبختانه شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی درسال 1402 به همت همکاران در این حوزه بسیار خوب عمل کرده و با هوشمندسازی کنتورهای کشاورزی؛ هم اکنون 100 درصد مشترکین کشاورزی سطح استان کنترل پذیر هستند.

وی ادامه داد: هوشمندسازی کنتور مشترکین در سایر بخش ها به ویژه در بخش های صنعتی و ادارات نیز باید با جدیت در سالجاری دنبال شود.

تاریخ: 1403/01/26
تعداد بازدید: 122
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
آدرس پستی: ارومیه، خیابان سربازان گمنام (برق سابق)، نرسیده به چهار راه مخابرات
استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع بلامانع میباشد .
کد پستی : 53114 -57156
اتفاقات برق: 121
شماره تماس:04431104500
فاکس: 04433469133
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی می باشد.
Powered by DorsaPortal