شرکت توزیع نیروی برق  آذربایجان غربی
6760
1
روش ارتباط با سامانه پیامکی تکریم 30005844
 
شرکت توزیع برق آذربایجان غربی، جهت تکریم مشترکین و رسیدگی هرچه سریعتر به پیشنهادات و شکایات مطرح شده، اقدام به راه اندازی سامانه پیامکی نموده است که جزئی از سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) میباشد. تمامی موارد مطرح شده از طریق این سامانه پیامکی، در اسرع وقت توسط کارشناسان شرکت بررسی شده و مورد رسیدگی قرار میگیرند. لذا مشترکین محترم می توانند از طریق سرشماره 30005844 به روش های زیر با این شماره ارتباط برقرار نمایند:
 
1- جهت ارسال پیشنهادات، با نوشتن کلمه "پیشنهاد" در ابتدای پیامک، می توانید پیشنهاد خود را در ادامه همان پیام مطرح نمایید.
 
2- جهت ارسال انتقادات، با نوشتن کلمه "انتقاد" در ابتدای پیامک، می توانید انتقاد خود را در ادامه همان پیام مطرح نمایید.
 
3- جهت ارسال شکایات، با نوشتن کلمه "شکایت" در ابتدای پیامک، میتوانید شکایت خود را در ادامه همان پیام مطرح نمایید.
 
همچنین پس از اینکه پیام خود را ارسال نمودید، یک پیام با محتوای شماره پیگیری از همین سرشماره دریافت خواهید کرد که می توانید از طریق این کد پیگیری و با مراجعه به وبسایت شرکت توزیع برق آذربایجان غربی، منوی مدیریت ارتباط با مشتریان، گزینه ثبت انتقادات، شکایات، پیشنهادات و پیگیری اقدام به پیگیری و دریافت پاسخ ارائه شده نمایید.
1399/03/22
Powered by DorsaPortal