در
حال حاضر بخش بزرگی از مهمترین خدمات شرکت توزیع برق آذربایجان غربی از
طریق اپلیکیشن برق من ارائه میشود، آیا از عملکرد و خدمات رسانی نرم افزار
برق من راضی هستید؟
نمونه تصمیم اتخاذشده از نظرسنجی ها
با توجه به اینکه پورتال از جمله سامانه هایی است که
بیشترین استفاده کننده آن، مشترکین و مراجعه کنندگان به پورتال میباشند و نیز با
توجه به محدودیت های فضا در صفحه اصلی پورتال و اهمیت این صفحه، برای تنظیم برخی
منوهای این صفحه، از جمله دسترسی سریع، که دستورالعمل خاصی از سوی سازمان های
بالادستی نیز ندارد، نظرسنجی های لازم بعمل آمده و گزینه های
1) ثبت تلفن همراه مشترکین
2) نحوه استفاده از خدمات پیام کوتاه
3) اطلاع از خاموشی های با برنامه
به منوی دسترسی سریع در صفحه اصلی پورتال اضافه شدند.