شرکت توزیع نیروی برق  آذربایجان غربی
شعار سال
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۶ تير
فارسی
دسته بندی مطالب
با محوریت پیک بار تابستان 1403؛ نشست خبری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با خبرنگاران برگزار شد

نشست خبری مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه استان در محل سالن جلسات شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی مهندس طاهر کیامهر در این نشست خبری ضمن قدردانی از همراهی رسانه های استان در گذر موفق از پیک بار تابستان سال گذشته، گزارشی از فعالیت‌های شرکت توزیع نیروی برق استان به ویژه آخرین وضعیت مصرف برق استان و برنامه های پیک بار تابستان 1403 ارائه داد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در ابتدای این نشست ضمن قدردانی از همکاری های مستمر و مداوم اصحاب رسانه استان برای گذر از پیک بار تابستان سال 1402؛ عنوان کرد: گذر موفق از پیک بار تابستان حاصل تلاش ها و همراهی تمام هم استانی ها به ویژه تمامی فعالان رسانه بوده و با اطلاع رسانی موثر سال گذشته را با کمترین مشکل پشت سرگذاشتیم که برای سال جاری نیز امیدواریم این همراهی ها و مشارکت ها ادامه داشته باشد.

کیامهر اضافه کرد: همکاری مشترکین خانگی با برنامه های مدیریت مصرف بسیار مهم است چرا که 80 درصد از مشترکین برق را مشترکین خانگی به خود اختصاص داده اند که این تعداد 40 درصد مصرف برق را در ایام عادی و غیرپیک و 60 درصد مصرف برق در ایام پیک و اوج بار تابستان شامل می شوند.

وی همچنین 2 هفته آتی را سخت ترین روزهای صنعت برق عنوان کرد و گفت: با توجه به تداوم افزایش سراسری دما در کشور و استان صنعت برق جهت تامین برق مطمئن و پایدار در این روزهای گرم تابستانی پیش رو نیازمند همراهی همه مردم دارد که رسانه ها از ظرفیت و پتانسیل های خود برای همراهی حداکثری مردم با صنعت برق استفاده کنند.

گفتنی است در پایان این نشست خبری خبرنگاران و اصحاب رسانه استان سوالات خود را در حوزه پیک بار تابستان و پویش انرژی مطرح و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی و معاونین این شرکت پاسخگوی این سوالات بودند.

تاریخ: 1403/04/24
تعداد بازدید: 35
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
آدرس پستی: ارومیه، خیابان سربازان گمنام (برق سابق)، نرسیده به چهار راه مخابرات
استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع بلامانع میباشد .
کد پستی : 53114 -57156
اتفاقات برق: 121
شماره تماس:04431104500
فاکس: 04433469133
Powered by DorsaPortal
بارگذاری چیدمان اولیه