سوالات متداول(FAQ)
|
1- برای تغییر تعرفه انشعاب برق از کجا باید شروع کرد؟ |
پاسخ: گام نخست، ثبت درخواست الکترونیک در اپلیکیشن و یا وبسایت » برق من « با در دست داشتن شناسه قبض انشعاب مورد نظر می باشد.
|
2- اگر در مورد این خدمت ابهام داشتم از کجا مشاوره بگیرم؟
|
پاسخ: در صورت نیاز به مشاوره، می توانید با سامانه خدمات تلفنی شرکت توزیع برق مربوطه
|
3- مدارک مورد نیاز چیست؟
|
پاسخ: بسته به نوع تعرفه انشعاب، مدارک تفاوت دارند. لیکن مدارک اصلی عبارتند از: پروانه بهره برداری واحد صنعتی، پروانه چاه آب، پروانه ساختمان
|
4- شناسه قبض انشعاب برق را از کجا باید پیدا کنم؟
|
پاسخ: شناسه قبض انشعاب در پیامک های قبض برق، بصورت مستمر ارسال می گردد. همچنین برچسب مشخصات انشعاب در محل تابلو کنتور برق نصب شده است که حاوی شناسه قبض انشعاب برق می باشد. در صورت عدم دسترسی به موارد بالا، شناسه قبض همسایه خود را اخذ نموده با سامانه خدمات تلفنی شرکت توزیع تماس بگیرید.
|
5- آیا تغییر تعرفه نیازمند بازدید از محل می باشد؟
|
پاسخ: بله. به منظور تطبیق شرایط محل مصرف برق با مجوزات ارائه شده، توسط کارشناس شرکت توزیع برق از محل انشعاب بازدید به عمل خواهد آمد.
|