1-مراجعه متقاضی به دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر پستی
2- ارائه مدارک ذیل به متصدی پست توسط متقاضی جهت اسکن نمودن آنها و ارسال پرونده الکترونیکی به کارفرما
1-2- اصل کارت ملی مشترک
2-2- اصل یا کپی قبض برق مصرفی اشتراک الزامی می باشد.
3-2- استعلام کد پستی ملک
تبصره یک) کلیه مدارک دریافت از متقاضی بعد از اسکن نمودن آنها به متقاضی عودت داده می شود.
3- انتخاب گزینه " اصلاح آدرس و کدپستی " در پرتال کارفرما توسط متصدی پست
4- تکمیل صفحه درخواست در پرتال کارفرما توسط متصدی پست
5- بعد از تکمیل درخواست از صفحه شناسه و رمز عبور چاپ و بعد از امضاء و مهر دفتر به متقاضی داده شود.