شرکت توزیع نیروی برق  آذربایجان غربی
شعار سال
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۶ تير
فارسی
دسته بندی مطالب
سند چشم انداز شرکت

مأموریت (MISSION):

با توجه به اساسنامه شرکت توزیع نیروی برق استان آذربایجان غربی، وظایف محوله از سوی سازمان های بالادستی به ویژه وزارت نیرو و شرکت مادرتخصصی توانیر و توجه به نیازها و انتظارات مشتریان و ذینفعان و همچنین مجموع نظرات مدیران، مأموریت این شرکت

" توزیع انرژی الکتریکی پایدار , مطمئن و اقتصادی

ارایه خدمات با کیفیت به مشتریان

بهبود بهره وری انرژی

تعامل مؤثر با ذینفعان"    

در استان آذربایجان غربی تعیین گردید. که شرح آن، در قالب بیانیه مأموریت به شرح زیر می باشد:

مأموریت ما، تأمین و توزیع انرژی الکتریکی در استان آذربایجان غربی می باشد که با موارد ذیل تحقق می یابد
توسعه، اصلاح، نگهداری از شبکه ها به منظور حصول اطمینان از پایداری شبکه مطابق با استانداردهای وزارت نیرو
پیش بینی انرژی موردنیاز و خرید از بازار برق
مدیریت هزینه های جاری و سرمایه ای شرکت
کاهش تلفات انرژی الکتریکی و مدیریت تعرفه های برق برای اقتصادی شدن انرژی مصرفی در سمت تقاضا
پاسخگویی به موقع و صحیح به درخواستهای مشتریان، و ارائه خدمات با کیفیت

 این شرکت با اتکا به کارکنان متخصص , متعهد و بهره گیری از سایر ظرفیت ها و توانمندی ها در راستای جلب رضایت مشتریان گام بر می دارد. رویکرد مدیریت و کارکنان شرکت در قبال ذینفعان، تعامل مؤثر و سازنده با آنان از طریق برقراری ارتباط دوسویه سالم و شفاف می باشد.

ذینفعان شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی و نیازها و انتظارات هر یک از آنها بشرح جدول  زیر می باشد:

ذینفعان شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی

ردیف

ذینفع

نیازها و انتظارات

1

مشتریان (شامل متقاضیان انشعاب و مشترکین)

-         تأمین برق به موقع، پایدار و با کیفیت مناسب

-         ارائه سریع و با کیفیت خدمات

2

شرکت مادر تخصصی توانیر

-         کاهش تلفات

-         کاهش خاموشی

-         توسعه زیرساخت شبکه هوشمند

-         وصول مطالبات

-         مدیریت مصرف و پیکسائی

-         توسعه و تقویت برون سپاری

-         توسعه فنآوری اطلاعات

-         افزایش ایمنی

-         ارتقای توانمندسازی منابع انسانی و توسعه سیستمهای مدیریتی

3

شرکت برق منطقه ای آذربایجان

-         استفاده بهینه از ظرفیت پست های فوق توزیع

-         برآورد دقیق بار مصرفی

-         پیشنهاد ایجاد پست های فوق توزیع جدید

4

سهامداران (سایر سهامداران)

-         افزایش سود

-         افزایش بهره وری

5

کارکنان

-         جبران منصفانه خدمات

-         شایسته سالاری

-         حفظ کرامت انسانی

6

پیمانکاران و تأمین کنندگان

-         شفافیت در فرآیند انتخاب

-         پرداخت به موقع مطالبات

7

نهادهای خدمات شهری

-         روشنائی معابر

-         همکاری متقابل در ارائه خدمات

8

نهادهای سیاسی و اجتماعی استان

-         انجام به موقع و با کیفیت پروژه های برق رسانی

-         همکاری در ستاد مدیریت بحران

 

 چشم انداز 1404 (VISION):

در طی برگزاری جلسات طوفان مغزی، آرمان شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی توسط مدیران این مجموعه برای سال 1404 به شرح زیر تعیین شد:

" شبکه های برق، شریان زندگی است؛

                            ما بهترین خدمات را در آن جاری خواهیم ساخت تا سرآمد باشیم."

که شرح آن در قالب بیانیه چشم انداز در ادامه قابل ملاحظه می باشد:

بیانیه چشم انداز:

در افق چشم انداز ده ساله منتهی به سال 1404، شرکت توزیع نیروی برق استان آذربایجان غربی به عنوان شرکتی برتر در بین شرکت های خدمات رسان استان و شرکت های توزیع نیروی برق کشور خواهد بود.

 در افق این چشم انداز شرکت ما به چنین ویژگی هایی دست خواهد یافت:

هوشمند سازی شبکه های توزیع برق

تعامل مطلوب و مؤثر با ذی نفعان و کسب رضایت آنها

بهره مندی از فرآیندهای نظام مند، پویا و مکانیزه به منظور ارتقاء بهره وری و پاسخگویی

 

پرواضح است که چشم انداز تعیین شده توسط مدیران این شرکت، بعد از سال 1404 نیز می تواند ادامه داشته باشد و برتری و سرآمدی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی برای سالیان متمادی، تثبیت گردد.

همچنین لازم بذکر است در طول این مسیر بسته به شرایط روز و قوانین کشور، هر کجا لازم باشد نسبت به بازنگری چشم انداز شرکت، توسط مدیران، اقدام می گردد.

 

 خط مشی و ارزش ها (POLICY & VALUE):

مجموعه مدیران و کارکنان این شرکت برای حرکت در مسیر تدوین شده و در راستای دستیابی به اهداف فوق الذکر، بر اصولی پایبند خواهند بود؛ در واقع این اصول نشأت گرفته از باورها و اعتقادات کلیه کارکنان شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی است که حتی متعهد شدن به رسالت و آرمان شرکت نیز برخاسته از همین اصول است.

این اصول، شامل خط مشی، ارزش ها، باورها و اعتقادات مجموعه مدیران و کارکنان شرکت است:

کسب رضایت خداوند متعال و پایبندی به نظام جمهوری اسلامی ایران و سیاست های کلان کشور

ارزش افزائی و حرکت در مسیر رشد و تعالی

ارائه خدمات بی منت و تکریم ارباب رجوع با حفظ کرامت انسانی

برقراری تعامل مؤثر با مشتریان و ذینفعان و توجه به افکار عمومی به صورت سازنده و اثربخش و جلب رضایت آنها

ارتقاء فرهنگ سازمانی بویژه در زمینه های نظم و آراستگی، وقت شناسی، صداقت و امانت داری، ادب و احترام، انتقادپذیری و صرفه جوئی

توجه به شایسته سالاری

پایبندی به اصول اخلاقی و سلامت اداری

توانمندسازی نیروی انسانی به عنوان ارزشمندترین سرمایه شرکت

دانش محوری، همدلی، مشارکت جویی و مسئولیت پذیری

حمایت از تفکر خلاق و نوآور

تصمیم گیری بر مبنای خرد جمعی

ارتقاء بهره وری و بهبود مستمر از طریق توسعه سیستم های مدیریت

تعهد به حفظ منابع طبیعی و پیشگیری از بروز هرگونه آلاینده زیست محیطی

ایجاد محیطی امن و سالم و عاری از هرگونه خطرات احتمالی

 ارتقاء توانمندی شرکت با فن آوری اطلاعات

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی، به نمایندگی از کلیه همکاران و به عنوان بالاترین مقام اجرائی شرکت، با امضای این سند، خود و همکاران را ملزم به رعایت خط مشی و ارزش ها دانسته و هر یک از مدیران و کارکنان شرکت، برای پاسداری از آن، تمام تلاش خود را به کار خواهند بست.

1396/10/26
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
آدرس پستی: ارومیه، خیابان سربازان گمنام (برق سابق)، نرسیده به چهار راه مخابرات
استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع بلامانع میباشد .
کد پستی : 53114 -57156
اتفاقات برق: 121
شماره تماس:04431104500
فاکس: 04433469133
Powered by DorsaPortal
بارگذاری چیدمان اولیه